COVID 19 update 19/03/2020

Uitzonderlijke tijden vereisen uitzonderlijke maatregelen.
Hier bij Silta wordt er verwezen naar de regels van de overheid met betrekking tot thuiswerk, social distancing, hygiëne, enz.

De meeste van onze medewerkers werken bijgevolg van thuis uit en proberen familiaal leven te combineren met telewerk.

Al de Silta diensten en medewerkers zijn bereikbaar via de gekende kanalen.
Onze ICT Support draait nog steeds op volle toeren en is eveneens 24/7/365 bereikbaar, eveneens via de gekende kanalen tijdens en na de kantooruren:

Ons hoofdkantoor is tot nader order bereikbaar, weliswaar met minimale bezetting en aangepaste uren (van 7u30 tem 17u00) en vooral gericht op het ontvangen van leveringen.

Aarzel bijgevolg niet ons te contacteren, we zijn hier om jullie te helpen.

Maar vooral, denk aan jullie gezondheid en veiligheid.

Kijk ook naar https://www.info-coronavirus.be/nl/ voor bijkomende informatie met betrekking tot de overheidsmaatregelen rond COVID 19.

Het Silta Management Team.

Onze dedicated IT specialist aan het woord

Bij Silta ICT is het ons doel om u altijd zo precies en transparant mogelijk in te lichten over de laatste nieuwigheden. Met echte IT experten met hands-on kennis bent u zeker dat u altijd juist geïnformeerd bent.

Dit blogartikel werd geschreven door EdaSAS

Eda is projectleider bij Sales at Size. Zij volgt alle lopende projecten in voortgang en kwaliteit en schetst de UX traject uit in functie van de customer journey. In haar vrije tijd is graag bezig met hands-on hobbies zoals puzzels, handwerk, koken en games.

Gerelateerde onderwerpen

Mogelijk vindt u dit ook interessant