Cisco gaat all-in voor een optimale customer experience

Je klant kennen en er een constructieve band mee creëren behoort tot één van de belangrijkste aspecten van een succesvolle samenwerking. De ervaringen van en betrokkenheid met deze klant werden de laatste jaren dan ook belangrijker en doorslaggevender dan ooit. Silta speelde hier steeds op in, al gaat het nu nog een stapje verder met de Cisco Customer Experience Specialisatie. Hiermee wil Cisco, en dus ook Silta, de belangen van de klant voorop stellen: “What’s in it for me?”

Deze specialisatie staat volledig in het teken van het ondersteunen en begeleiden van de klant gedurende de gehele levenscyclus van de Cisco-oplossingen. Dit in verschillende bedrijfsgrootten en industrieën. Hiermee blijven we met onze service niet aan de oppervlakte, maar gaan we dieper in op enkele doorslaggevende vragen op strategisch niveau:

  • Wat wil het bedrijf bereiken?
  • Wat heeft het hiervoor nodig?
  • Hoe wil men dit bereiken?

“Klanten zijn op zoek naar een zakelijke waarde uit de technologische oplossingen die we leveren. Het gaat bijgevolg niet om de omzet die we bij de klant realiseren, maar om de waarde die we als partner voor deze klant bieden door de strategie en initiatieven te vertalen naar een uitvoerbaar plan”, zegt Sales Director bij Silta, Gunter. “Met onze nieuwe Customer Success Managers zijn wij in staat om deze doelstellingen te identificeren aan de hand van een door ons ontwikkeld model dat wordt bijgehouden in een Customer Success Plan.”

Dit vormt de basis voor een traject dat bestaat uit het ontwerp en de planning van de Cisco-oplossingen op maat, de implementatie ervan en de uiteindelijke werking en optimalisatie.

Om deze customer succes capaciteiten te bekomen en deze specialisatie te behalen, moet ook Silta voldoen aan de vereisten. Hiervoor werden de nodige examens en audits tot een goed einde gebracht, met als resultaat dat Silta twee Customer Success Specialisten rijker is!

Onze dedicated IT specialist aan het woord

Bij Silta ICT is het ons doel om u altijd zo precies en transparant mogelijk in te lichten over de laatste nieuwigheden. Met echte IT experten met hands-on kennis bent u zeker dat u altijd juist geïnformeerd bent.

Dit blogartikel werd geschreven door Gunter Van de Cauter

Gunter is Sales Director bij Silta. Naast zijn commerciële en budget verantwoordelijkheden is Gunter ook in nauw contact met klanten en partners. In zijn vrije tijd is Gunter een vurige voetbalfan; in het weekend kan je hem ook tegenkomen op de koersfiets.

Gerelateerde onderwerpen

Mogelijk vindt u dit ook interessant