COVID 19 update 30/03/2020
Hieronder een aangepast bericht ten aanzien van de laatste melding met betrekking tot de COVID maatregelen.
Al onze medewerkers werken nog steeds van thuis uit en proberen familiaal leven te combineren met telewerk.
De Silta diensten en medewerkers zijn nog steeds bereikbaar via de gekende kanalen.
Onze ICT Support draait evneens nog op volle toeren en is 24/7/365 bereikbaar, eveneens via de gekende kanalen tijdens en na de kantooruren:
- Telefoon: 03/540.49.49
- Mail: support@ferranti.be
- MyFerranti.be
Ons hoofdkantoor is op heden gesloten en dit tot 20/04/2020. We volgen hiermee de aanbevelingen van de overheid.
Wegens de verstrengde maatregelen ondervinden we ook wat problemen met leveringen van goederen. Verplaatsingen naar onze klanten zijn momenteel eveneens niet mogelijk.
Voor kritische incidenten (de zogenaamde P1), mogen we ons nog verplaatsen of kunnen we gebruik maken van “Remote Hands & Eyes” diensten van onze datacenter leverancier.
Aarzel bijgevolg niet ons te contacteren, we zijn hier om jullie te helpen.
Maar vooral, denk aan jullie gezondheid en veiligheid.
Kijk ook naar https://www.info-coronavirus.be/nl/ voor bijkomende informatie met betrekking tot de overheidsmaatregelen rond COVID 19.
Het Silta Management Team.
Onze dedicated IT specialist aan het woord
Bij Silta ICT is het ons doel om u altijd zo precies en transparant mogelijk in te lichten over de laatste nieuwigheden. Met echte IT experten met hands-on kennis bent u zeker dat u altijd juist geïnformeerd bent.